Lider w branży spa, medycyny estetycznej oraz kosmetycznej.

Naszą misją jest dostarczanie najbardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń oraz produktów, które efektywnie i bezpiecznie poprawiają stan zdrowia, urodę i samopoczucie.

  • Oferujemy całościową obsługę klientów instytucjonalnych – od etapu doradztwa, poprzez realizację – po obsługę posprzedażową, w zakresie tworzenia nowoczesnych stref spa, wellness i fitness w hotelach oraz salonach odnowy biologicznej.
  • Dzięki ponad 30-letniemu doświadczenie posiadamy własne, wypracowane know-how, które przekłada się na celny wybór najlepszych, dostępnych na rynku technologii. W naszym portfolio znajdują się innowacyjne urządzenia z zakresu medycyny estetycznej m.in. lasery do epilacji, sprzęt do modelowania i urządzenia medyczne.
  • Współpracujemy ze ściśle wyselekcjonowanymi, światowymi producentami profesjonalnych marek kosmetycznych. Posiadamy propozycje pełnych linii zabiegowych zarówno dla dużych hotelowych SPA, jak i niewielkich gabinetów kosmetycznych, które wyróżniają się wysoką skutecznością zabiegową.
36

lat w branży

965780

sprzedanych kosmetyków

30000

zadowolonych klientów

Nasze największe Atuty

Bogate doświadczenie

Istniejemy na rynku od 1984 roku – posiadamy również szerokie portfolio produktów oraz dogłębna znajomość branży, poparta referencjami klientów.

Zespół ekspertów

Nasz zespół z wieloletnim doświadczeniem zapewnia obsługę na najwyższym, światowym poziomie

Prestiżowe nagrody

Nasze nagrody to m.in. Wybór Redakcji Glamour Glammies, Beauty Forum Awards, Inspiracje LNE , Best Beauty Buys , Glammies i wiele innych

Stawiamy na ciągły rozwój

Dużą wagę przywiązujemy do śledzenia i nieustannego wdrażania innowacji w zakresie naszej oferty. Wychodzimy bowiem z założenia, że w czasach rosnącej konkurencyjności kluczem do sukcesu jest już nie tylko analizowanie potrzeb klientów ale też wyprzedzanie ich. Przemyślana inwestycja to decyzja o współpracy z partnerem, za którym stoją: doświadczenie, know-how, rozpoznawalne marki i co najważniejsze – wiedza na temat tego, czego klienci oczekiwać będą w przyszłości.